28. prosince 2011

Někdy kamarádi

Poslední den ve škole proběhl děsně divně, pořádná besídka byla druhou a třetí hodinu, druhou hodinu jsme mohli běhat po celý škole a třetí jsme byli ve třídě jen tři holky a kluci, takže bez těch uřvanejch dilinek to bylo bomba :D Nechci se rozčilovat, ale proč se k sobě ve škole chováme jako kamarádi a potom, když si píšeme, tak nějak jinak? Hlavně, že už je pryč to, když jsme se jenom hádali a nadávali na sebe a potom si psali, to mě vždycky děsně štvalo, že dokázal být tolik hnusný na mě a potom mi psal hezký smsky.

Vánoce se vydařily, už necítím tu atmosféru, ale jó, tenhle rok to bylo pěkný! Krásnej stromeček, adventní věnec, řízek se bramborovým salátem. Patnáct dárků pod stromem, z toho osm pro mě. Kdybych si o něco Ježíškovi napsala, tak jich tambude klidně třicet, ale jelikož jsem skromné dítě, co nic nepotřebuje, tak jich bylo jen patnáct, no. Dostala jsem super notebook, dvoje kalhoty, triko, triko, triko, triko a zase sto trik, svetřík, tašku na notebook a myš k němu! Vždycky se mi líbí, jak rozdávám dárky, rozdávám je už 10 let, první tři roky jsem to moc nechápala a hlavně všechny dárky byly for me :D a nepřišlo mi to divný, že mám toho nejvíc a ostatní dva dárky.

Potom jsem přežila hody bóží (:D) a ty svátky Vánoční s těma pohádkama, který mě nebavěj, protože jsem spíš pro americké filmy a 101 dalmatinů s nakonci krásně vymóděnou "Kruelou Devil" a taky Kdopak to mluví 3.

"ksichdidlo obecné" nemám ráda svoje zuby! :D

5 komentářů:

  1. Kdopak to mluví 1, 2 i 3 je naprosto skvělý! :D Ale Kruelu prostě nesnášim, a všechny tyhle 101 dalmatinů a tak taky ráda nemám, je to vždycky stejný, nějakej začátek, dramatickej prostředek, hepyend.. :D:D nějak mě to nebere.
    učitelka s tričkem "Sexy, crazy, cool" musí bejt velmi vtipná no :D

    OdpovědětVymazat
  2. jee ta druhá rozmazaná je hezká! ale jsem rád že je tu i čistá verze která je taky fajn!:) Díky Díky Díky za pochvalu moc si toho vážim.

    OdpovědětVymazat