17. prosince 2011

ŽE BYCH NA SEBE BYLA PYŠNÁ? pyšná v uvozovkách? (pyšná, že dokážu něco, co ostatní ne!)
Vždycky si pamatuju, že holky šly spíš po tom, jak kluk vypadá.. a tak já jsem asi jiná, protože mi to je fakt jedno, jelikož mi to musí být jedno, musí, to nejde!

,,Cožé? Si děláš prdel, Kristýno, se ti zase líbí?" bylo by asi blbé říci, že ne, ale mě k němu přitahujou jiné věci, než vzhled. Ještě, že aspoň jedna kamarádka mě v tomhle chápe. Není nějak hezkej, je hloupej, má divný oči, ale já prostě vím, že bez něj by mi to nešlo.
Kamarád: ,,Týno, já ti nevim, ale ty a on? Ty seš hezká a on je ošklivej debil." řikejte si co chcete, mně ho nevymluvíte.

A takhle to pokračuje asi už týden (4 dny, co jsem ve škole). Začali jsme se dost bavit, je s ním strašná sranda, je milej a umí se chovat k holkám - aspoň ke mě. No a představte si, že ta svině nejede na lyžák, nechce se mu, hahahahahahah, škoda, že mu to nevěřim.





8 komentářů:

  1. U VÁS SNĚŽÍ?! tak to ti závidim, já chci taky sníh.. sakra práce. tady u nás je to furt jenom déšť nebo slunce, to je hnus
    vzhled je pro mě důležitej, ale ne nejvíc, hraje tam nějakou roli, musí mě ten kluk prostě přitahovat i fyzicky ale víc mě zajímá co má uvnitř prostě.. bez dobrýho vnitřku to nejde, to už bejt radši sama

    OdpovědětVymazat
  2. hezky fotky. TY SE JMENUJEŠ KRISTÝNA?
    jo jsou. ale prostě nemá to cenu, kdyby mělo nevzdávám to.

    OdpovědětVymazat
  3. vločku z předposledního obrázku máme doma takyy. kéž by bylo víc takovejch jako jsi ty. Naštěstí mám jednorožka.▲

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. áha :D:D my jdem do nějaký tý podělaný Reduty nebo co, a ještě za to musíme dávat prachy.. -.- já mám vánoce ráda, tu atmošku a tak.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně...nikdy nezáleží na vzhledu. Opravdu nikdy, protože z vzhledově nádherných klulů se ve finále můžou vyklubat gejové nebo prevíti děvkařský. Takže kašli na to, co kdo řiká. Poslouchej své srdce.

    OdpovědětVymazat