6. prosince 2011

Tlustá čára

Někdy by se hodilo udělat za něčím tlustou čáru a už se k té věci nevracet a hele, ono to jde! Alespoň v blogovém světě. Nechtěla jsem svůj blog opouštět, ale když mi nešly vkládat články, které měly více jak dva řádky, dost mě to naštvalo a musela jsem si založit jiný blog. Když už mám ten nový blog, vlastně blogspot budu možná více aktivnější.

Teď zrovna ležím v posteli s přehřátým noťáskem a jsem nemocná. Někdo si tu píská, jde to od sousedů, je děsná tma, jako v kopce a piju čaj.

1 komentář:

  1. Nezávidím ti, že jsi nemocná...doufám, že to není nic vážného, ale do Vánoc času dost, určitě se z toho dostaneš :) Jinak jsem se koukala na tvůj domovský blog a to nechápu...mě vše zatím ukládat jde... musim zaťukat, abych to nezakřikla a nemusela se taktéž stěhovat

    OdpovědětVymazat