6. prosince 2011

Šero a bílá čokoláda

Stále ležím v posteli a už mě to pěkně nudí, teď od šesti jsem měla mít trénink, trénuju 5x týdně a dost mi to chybí. V sobotu máme závody, první závody a já půjdu na trénink až v pátek. Mám 38 teplotu a mám úplně plný zuby čaje a těch blbin v televizi. Včera jsme měli jít s Dominikem, Martinem a Terkou na Mikuláše na Staromák, nebo kam to chtěli a nakonec to padlo, kvůli tréninkům. Ne, nechtěli jsme jít za čerty a za anděli :D to ne, ale chtěli jsme se jít kouknout hezky večer po Praze. Za celý den jsem měla dsvě lžičky bebe mini a jeden čokoládový bonbon, stravuju se čokoládou a piju jenom čaj. Fakt mě to baví, už chci do školy, ale až pátek. Ve čtvrtek píšeme totiž z fyziky. No, i když mě teda nebaví poslouchat kamarádku, jak furt kluci, kluci, kluci, Jeník a Pepík. No budiž, uvidíme se asi až v pondělí, v pátek se na to taky vykašlu, ať si říká co chce, já si to vynahradím.
Můj stromeček v mém pokoji.

1 komentář: