8. prosince 2011

Život v peřině

Je možný, že jsem si se šilhavým namyšlencem včera propsala dvě hodiny? Miluju, když někoho můžu takhle odsekávat a on už neví, co by dřív. V esemeskách mě "oslovuje" blondínko s měkkým I - nesnáším, když mi někdo řiká blondýno a dělá děsnou citlivku a frajírka najednou. Před pár minutama jsem vstala, a když jsem měla konečně chuť si dát k snídani nějaké pečivo a né čokoládu, zjistím, že žádné pečivo doma není. Takže jsem zavřela skříňku s pečivem (teď bez pečiva) a šla do postele. Dneska rodiče jeli do práce a potom jedou na pohřeb jedné skvělé paní, kterou jsem měla neskutečně ráda, nevěděla jsem, že byla nemocná, vůbec to nedávala znát, byla plná života. Někdy jsem ráda, že jsem nikdy nebyla na pohřbu, že jsem se toho nějak vyhla. Můj život v posteli je sice nudný, až na šilhavýho, který nezapomněl, že chodím k nám do školy s ještě pár kamarádama.

 Včerejší snídaně.

 Svícen v kuchyni.

 To jsem já.


5 komentářů:

  1. Tak to máš asi pravdu, ale stejně.. chi vědět, jaké to je stát aspoň na chvíli na svých vlastních nohách a starat se sama o sebe no .. Malý děcka nic nemůžou. Mami můžu tohle? NE! jsi na to ještě moc malá a proto chci vyrůst, nebaví mě ty zákazy i když vím, že bych to třeba dokázala, ale tak každý má svůj názor :)).a jsem ráda, žes ho napsala :))
    S tím pohřbem .. buď ráda, že jsi na žádným nebyla. Já byla na jednom, svý vlastní babičky, a říkám ti nebylo to nic příjemnýho, taky už bych na žádnej nešla. Jé, ty jsi taky nemocná? Jsme dvě :DDD.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem teplotu a bolel mě močák a teď už mě bolí jen v krku a mám ten hnusnej kašel :D... co tobě?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, taky jsem měla :D no, ty taky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. snídaně v poslední době nestíhám,když už stíhám pečivo je tvrdý,taky sním nějakou čokoládu-když je mikuláš:Dna pohřebu jsem byla,když jsem byla malá a určitě jsem nic nechápala,vůbec nic si nepamatuju.na pohřebu taťky. sluší ti to:D
    a nevim nevim,ale děkuju.

    OdpovědětVymazat