7. prosince 2011

Teď už vážně ukončená záležitost

Včera večer, když jsem se po celém dnu, čuměním do počítače koukla na mobil, objvevila jsem tam několik esemesek. Myslela jsem si, že to jsou kamarádky - jo jedna kamarádka to byla, ale to druhé nebyla kamarádka ani kamarád. Byl to někdo, koho jsem nestihla nikdy poznat. Ten, kterého jsem měla neskutečně ráda, ale ani jeden se neodvážil a to se prostě nestává. Teď nějak žijeme ve vztahu, že se navzájem zesměšňujeme. Přijde mi to dětinský, ale on je dítě. Napsal mi esemesku, byl takový "milý". Ptal se, co mi je a jestli to není z té hodiny zeměpisu (byli jsme rozděleni do druhé třídy). Dost jsem ho odsekla, ale on pokračoval. Chci ho ignorovat, protože se k němu už nechci vracet, stejně by se to zase nikam nepohlo a skončilo by to u tichého pozdravu. A už mě frajírek nezajímá, je to ukončená záležitost - hahaha, ukončená. Jednou ukončená a potom zase ukončená a ukončená, i když nebyla a teď už fakt! Fascinuje mě jeho sebevědomí, myslí si, že dostane zpátky to, co odmítl a vysmál se tomu do očí, podle něho je neskutečně krásný a neodolatelný a všichni ho musíme obdivovat. To spíš mě by měli obdivovat za to, že jsem měla někoho takového ráda a líbil se mi (nevím, co se mi líbilo, že by to neodolatelné šilhání?). A to, že si myslí, že na něj pořád budu čekat a budu ho mít pořád ráda, to se zmýlil. Nejdříve jo, potom zase ne, já mu doopravdy nerozumím a už ani nechci. Nebudu čekat na to, až si vybere, už nikdy.

Všichni tu fotku obdivují, nevím proč.

Židle na chatě.

4 komentáře:

  1. aha, no, ale jak vidím (hlavně podle fotek na fb) - aerobik vyžaduje taky dost ohebnost co?:D
    tyjo, nevěděla jsem že taky žiješ v praze :D praha je krásná, viď? :)
    "že by to neodolatelné šilhání" (:D:D) jo, taky sem to tak měla.. ukončená, ukončená a ukončená a potom "a kurva, tohle ukončený není" ale tedka.. už je to fakt ukončený, tlustou čárou, neproniknutelnou.. doufám. sebevědomí některých jedinců mě nikdy nepřestane ohromovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Kluci a chlapi celkově jsou dost namyšlení řekla bych. zvláště ti, co mají nějaký vliv, jsou trochu k světu nebo mají svou partu. Myslej si, že si s námi můžou dělat co chtějí, sprostě nás urážet a že k nim pak ještě přilezeme po kolenou a budeme je o něco prosit. Už mě ani nehne. Tak blbá jsem byla dosud. Milovala jsem člověka, pro kterého jsem byla schopná udělat všechno, proto jsem se nechávala i urážet a zesměšňovat. Také mě miloval, alepsoň to tvrdil. Ale byl hodně namyšlený. Neudělej stejnou chybu jako já, protože někde čeká kluk, který si tě bude vážit :) Jinak obě dvě ty fotky jsou hezké, ta druhá je taková jakoby stará a ta první je zase hodně jednoduchá, tématická... :)

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi,jak máš na svým profilu napsaný,že si namyšlená a tak:) já se slovama neumím popsat,raději.
    achjo,kluci..myslí si,že jim holky budou padat k nohám.to oni by měli.notojejedno.
    tyybrďo,teď koukám,sofie napsala to samý,akorát líp,juj. a mně se líbí víc ta druhá.a proč dneska všude potkávám něco s mobilem?-nemůžu svůj najít a všichni mi to připomínají!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle článek je... přesně to, co nikdy nebudu umět takhle vyjádřit, ale budu to cítit úplně stejně jako ty.

    OdpovědětVymazat