12. prosince 2011

Já nechci

Jsem trochu hodně nepoučitelná.
Úplně jsem se zbláznila a spadla jsem zase do té "zamilovanosti". 
Po shlédnutí jednoho filmu se to všechno zvrtlo a zase se to posralo.
prostě nechci mít ráda někoho, u koho jsem řekla konec, zlatá nezamilovanost.
A nejhezčí na tom je, že zase nevim, jak to myslí, takže jsem na to zvědavá.
Teď jsem fakt divná. ale neuvěřitelně divná

Moje dveře.

Mám je ráda.

Kočičák, skoro stejně starej jak já.

Zvoneček, od jedné milé paní :))) 


 Jo, rozesmálo mě to :D

8 komentářů:

  1. Však ono se všechno vysvětlí, ukáže. Chce to čas. Hlavně dávej pozor, někteří kluci jsou obzvlášť velké svině..A hezkej kočičák :D Na jaký film ses to dívala?
    Jinak ještě ke komentáři na mém blogu..asi tak..co si má člověk přát, když všechno má(myslím hmotné dárky..)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky už konečně ve svých 19 letech zjistila, jak jsem do teď byla naivní :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak cvhíle je u mně celkem dost!protože na něj prostě ndokážu zapomenout. nejde to. když se kouknu do těch jeho očí, prostě nejde to.

    OdpovědětVymazat
  4. zas 'šilhavej'? uaa, to je děsnej pocit.. jak spadáš do tý zamilovanosti a nejde to zastavit a říkáš si prostě jenom.. sem v prdeli.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by stačilo nebýt tak línej dneska se snažim. Modern talking neznám a rytmuse nemužu ani cejtit. m.

    OdpovědětVymazat
  6. fuj rytmus,bleble.nesnáším ho.
    já jsem taky divná.jé první holka,která se těší až budu mít červený vlasy,neboj vyfotím to. ajoo,beatles,queen?:) mně se líbí skoro všechno,u čeho je smysuplnej text.konečně vím,co je na tom obrázku:D lituju,že jsem to nepoznala

    OdpovědětVymazat
  7. HEJ. JÁ TAKY NESNÁŠIM RYTMUSE, TO NEBYLO VYZNÁNÍ LÁSKY, TEN OBRÁZEK! :D

    OdpovědětVymazat
  8. jo, tak to mě taky rozesmálo. nejsi divná, jsi normální k našemu věku;-) mně zase kámoš říkal vtip: Víš proč chodí Rytmus s Darou? Protože zabila!

    OdpovědětVymazat